poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Rozdział 6

*Niall*
Wybiegłem z sali trzaskając drzwiami. Zacząłem iśc szybko w stronę samochodu. Wtedy wpadłem na kogoś. Wybacz.. - powiedziałem wstając i się otrzepując. Nic się nie stało.. - odpowiedział zawstydzony głos. Należał on do uroczej dziewczyny, ktora przewróciłem. Spojrzałem na jej buzię. Miała włosy w kolorze miedzi i cudowne hipnotyzujące brązowe oczy. A może zielone? Nie wiem, w każdym bądź razie zachwyciły mnie one jak cała jej postać. Jej  policzki przyozdabiały teraz różowe rumieńce. Uśmiechnąłem się do niej słodko. Jestem Niall - powiedziałem wpatrując się w nią. Alex- odpowiedziała dziewczyna. Jesteś nowa, Alex? - Spytałem widząc, że jest nieco zdezorientowana. Tak, dzisiaj przyszłam po plan lekcji, a ty? Uciekłeś z lekcji? - Dziewczyna nieco się rozluźniła. - Tak. Nie miałem ochoty dalej tam siedzieć - zaśmiałem się zupełnie zapominając o Justinie i Julie. - Chodź, pokażę ci tu wszystko.
[...]
Gdy skończyłem odprowadzanie zadzwonił dzwonek oznajmujący koniec lekcji. Wychodzilismy z Alex, kiedy zauważyłem zbliżających się Justina i Julie, którzy trzymali się za ręce. Coś zakuło mnie w serce, ale powstrzymałem cheć ucieczki. Zamiast tego objąłem ramieniem Alex. Wtedy Julie nas zauważyła i podbiegĺa do nas. Widzę Niall, że to był twój powód ucieczki. - Powiedziała Julie i wskazała na zarumienioną Alex. - Ee no nie do końca, ale to był miły zbieg okoliczności. Alex to Julie. Julie Alex. - W tej chwili zbliżył się Justin i objął Julie od tyłu, na co ta odwróciła się i pocałowała chłopaka. - To mój chłopak Justin. Justin to Alex i Niall - Miło mi poznać - uśmiechnął się lekko Justin mocniej przytulając swoją dziewczynę.  [...] Gdy Justin i Julie odeszli odprowadzilem Alex do domu. Mieszkala niedaleko. Może mialabys ochotę pójść że mną do kina? - Zapytałem dziewczynę. Nie, raczej nie. - Odpowiedziala, a mnie zamurowało.

1 komentarz: