piątek, 18 kwietnia 2014

Rozdział 2

Włącz: One Direction - More than this
*Niall*
Widziałem jak z nim rozmawia. Widziałem jak się do niego uśmiecha.
Wiedziałem, że jej się podoba.
Ona jemu pewnie też.
Chyba powinienem się cieszyć szczęściem przyjaciółki. Ale Julie od dawna była dla mnie kimś więcej niż tylko przyjaciółką. Zakochałem się w niej. Zawsze chciałem być przy niej..
Całować ją na dobranoc w główkę..
Otulać miękkim kocykiem..
Śpiewać do ucha kołysankę..
Zimą, siedzieć z nią przy kominku i pić kakao..
A latem kąpać się razem w morzu..
Chciałbym by pozostała przy mnie zawsze.. Żeby była tylko moja..
Kilka razy próbowałem otworzyć usta i wtrącić się w ich rozmowę, ale nie udało mi się i stałem jak idiota pod szafką patrząc jak miłość mojego życia szczerzy się do jakiegoś typa. Teraz miałem ochotę tylko stamtąd odejść

"If I'm louder
would You see me
Would You lay down
In my arms and rescue me.."

----
Kolejny krótki rozdział ;d Miałam wenę .. Mam nadzieję, że wam się podoba. W najbliższym czasie postaram się coś zrobić z wyglądem bloga. A teraz Dobranoc ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz